כיצד פתרונות מחשוב יכולים לחסוך לכם כסף?

תוכן עניינים

עולם המחשוב הוא חלק בלתי נפרד מרוב בעלי העסקים כיום: המנהלים, העובדים ואפילו הבעלים של העסק, כולם זקוקים למערך טכנולוגי המסייע להם לבצע את עבודתם על הצד הטוב ביותר, וגם לתעד אותה לאורך השנים. 

שמירה, תחזוקה ותפעול נכון של מערך המחשוב בעבודה לא רק יסייעו לנו לחסוך הרבה זמן וכסף, אלא גם להגדיל את כמות התפוקה של העבודה, ולהפוך את יום העבודה של העובדים לפשוט ונוח יותר.

ביצוע תחזוקה יזומה דרך קבע

תחזוקה יזומה של מערך המחשוב משמע שכל מספר חודשים ועד לשנה, נדאג שאיש המחשבים שלנו יביט מקרוב על מערך המחשוב, הן מבחינה פיזית והן מבחינה דיגיטלית, ויעריך את מצבו. בהתאם לכך, איש המחשבים יבצע את התיקונים הנכונים, כדי להשיב את מערך המחשוב שלנו לשיא פעילותו.

שירותי התחזוקה אמנם עולים מעט כסף, אך הם עשויים לחסוך לבית העסק אלפים ועשרות אלפים של שקלים בעתיד, על ידי איתור של שגיאות ותקלות מבעוד מועד והבאתן על פתרונן, לפני שיהפכו לבעיה של ממש. 

פעילות התחזוקה כוללת:

  • בדיקה יסודית של המחשבים מבחינת חלקים
  • הערכת מצב המחשבים מבחינת איכות העיבוד
  • ניקיון יסודי של המחשבים מווירוסים או תוכנות זדוניות
  • גיבוי של מידע חשוב ומחיקה של מידע שמאט את המחשב לחינם.

גיבוי המחשב על בסיס קבוע הוא חיוני, במטרה למנוע אובדן של מידע חשוב אודות החברה, עובדיה ולקוחותיה. גיבוי המידע של כל המחשבים מבטיח שהמידע יישמר מוגן ומסווג גם בטווח הארוך.

תחזוקה יזומה אף פעמים רבות מסייעת לשים סוף לתסכול שנובע ממחשב איטי, בזכות ניקיון המחשב מכמות עצומה של מידע מיותר ומזיק. כאשר העובדים שלכם ישובו ליהנות ממחשבים שעובדים מהר, הם בעצמם יעבדו מהר יותר ורמות הפרודוקטיביות שלהם יעלו משמעותית. 

התקנה ותחזוקת מערכות ניטור

מערכות ניטור מטרתן לסייע לבעלי העסקים ולמנהלים לעקוב אחר הפעילות של העובדים, ולוודא כי כולם פרודוקטיביים ומבצעים את עבודתם נאמנה. כיום, כאשר עסקים רבים מאפשרים לעובדיהם לעבוד מן הבית בעקבות הנחיות התו הסגול, לעיתים לא פשוט להעריך את איכות העבודה של העובדים.

מערכות ניטור מסייעות להבטיח שהעובדים ישובים למחשב ומבצעים את כל המשימות שנתנו להם. המערכות מתעדות את שעות התחלה וסיום העבודה של העובדים, את איכות הפרודוקטיביות והתפוקה שלהם, את כמות המשימות שביצעו ולהשוות אותה ליתר העובדים בכוח.

רוב העסקים מעלים את רמות הפרודוקטיביות שלהם ב- 25% בממוצע בחודש הראשון, לאחר הטמעת מערכת ניטור וניהול עובדים במערך העבודה. זאת משום שהמערכות הללו שמות סוף לתירוצים: עובדים אינם יכולים לאחר לעבודה עוד או להימנע מלסיים משימה כזו או אחרת ללא אישור, מאחר והכול מתועד, דקה-אחר-דקה במערכת הניטור של העסק. 

בנוסף, אם נעשתה שגיאה כזו או אחרת, פשוט לאתר אותה וגם את העובד שיצר אותה במהירות, ועל ידי כך גם להביא אותה על פתרונה בקלות.

מוקד תמיכה זמין למשתמשים מבוסס טלפוניה

מוקדי שירות ומכירות הם חיוניים לפעילות של כל עסק, וכיום עקב הנחיות התו הסגול אף ניתן לייצר מערכי טלפוניה המותקנים בביתו של כל עובד תוך דקות. מהותי להשקיע במערך הטלפוניה של החברה, מאחר והוא חיוני בעבור מתן שירות לקוחות איכותי, השומר על נאמנותם של הלקוחות לאורך השנים. כאשר לקוחות החברה לא מקבלים מענה, הם עשויים להתמרמר ולהתנתק מהמותג או לחלופין, לאיים בתביעה ולפגוע בשמה הטוב של החברה. 

מוקד תמיכה מסודר מאפשר לספק ללקוחות פתרונות מהירים במהלך שעות הפעילות כמו בשגרה, להשביע את רצונם בכל עת ועל ידי כך לחסוך הרבה זמן בטווח הארוך. במקרה של בעיה או תקלה מתמשכת, כל השיחות במערך הטלפוניה אף מוקלטות, כך שכל מנהל תמיד יהיה ניתן לחזור לשיחה ולוודא את תוכנה. 

חברת ERG מתמחה מזה כ- 18 שנים בתחום המחשבים ומספקת לחברות, עסקים ותאגידים פתרונות מחשוב מתקדמים וברורים, שמביאים למקסימום תפוקה במינימום השקעה ומספקים פתרונות מחשוב מתקדמים. לפרטים נוספים, צרו קשר

תוכן עניינים

הכתבה הועילה לכם? שתפו...

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
דילוג לתוכן