ההבדל בין חברת מחשוב במיקור חוץ להעסקת איש מחשוב בתוך החברה

תוכן עניינים

בעוד שחברת מחשוב במיקור חוץ עובדת מול מגוון של חברות וזוכה לניסיון רחב ופיזי בעולם המחשוב, ספק מחשוב פנימי מבלה את רוב זמנו בהתמודדות מול בעיות של חברה אחת בלבד.

כתוצאה מכך, לספק פנימי חסרים ידע וניסיון, המסייעים לפתור בקלות בעיות חדשות שצצות ולדעת כיצד להתאים לעסק את צורכי המחשוב המתאימים.

היכרות עם החידושים וההבדלים בין הכלים השונים של עולם המחשוב הם קריטיים להצלחת העסק: ככל שהשירותים הנבחרים מתאימים יותר עבורו, כך הצוות יוכל לעבוד יותר בנוחות, במהירות וביעילות ולהגדיל את התפוקה העסקית.

בנוסף, במקרה שבו הספק הפנימי מחליט לעזוב, החברה נותרת “קירחת” עד למציאת הספק החדש. כיצד תוכל החברה להמשיך ולתפעל את מערך המחשוב ללא איש מחשבים?

תהליך עבודה מול חברת מחשוב במיקור חוץ 

חברה למיקור חוץ כמו ERG עומדת לרשותכם יום-יום, שעה-שעה, ומבטיחה שירות מקצועי וחכם שמביא לתוצאות ומגדיל את הפרודוקטיביות של החברה.

לדוגמא, לפני מספר שנים פנה אל חברתנו עסק שביקש לשדרג מערכת בשם Priority. זוהי מערכת מדהימה, המנהלת מגוון רחב של אספקטים במגזר העסקי. 

בתור מומחים בעולם המחשוב בעלי ניסיון נרחב בתחום, אנו מכירים את המערכת הזו מזה שנים רבות, לכן היה לנו מאוד פשוט לצלול אל תוך העסק, ללמוד את המערכת הקיימת ולשדרג אותה בכל המחלקות השונות (פיננסים, משאבי אנוש, ייצור, ניהול פרויקטים ועוד) בצורה החכמה והנכונה ביותר.

קודם שאלנו את עצמנו אם בכלל כדאי לשדרג

ספק פנימי לרוב מבצע את הפעולות הנדרשות לשימור פעילות החברה, ללא מחשבה אם הן באמת ישפרו את התפוקה והיכולות שלה בפועל. לעומת זאת, כל חברת מחשוב חיצונית ומנוסה תדע שחשוב להעריך אם הרצונות של בעל העסק תואמים את הצרכים של העסק עצמו.

כאשר חברה בוחרת לשדרג את המערכת שלה, לדוגמא, מדובר בתהליך ממושך וכלכלי שיש לבצע שלב-אחר-שלב, בצורה מאוד מסודרת ונקייה. טעות אחת עלולה להוביל לאובדן של ממסדי נתונים או לתקלות שייפגעו בפרודוקטיביות של העסק.

אף חיוני לבחון אם לחברה כדאי לבצע את השדרוג מלכתחילה. כשהלקוח פנה אלינו, ראשית שקלנו אם כדאי לו לעדכן את מערכת ה- Priority שלו בכלל. מעבר לעובדה שמדובר בתהליך שדורש הרבה זמן וכסף, מערכת חדשה שוקלת יותר ובעקבות זאת, גם עשויה להיות איטית יותר. 

לאחר הרבה מחשבה ובדיקה של מערך המחשוב הקיים באופן אישי, למדנו שהמערכת לא תאט את הפעילות העסקית משמעותית, ואף תתרום לעסק כלים שישפרו את מערך העבודה שלהם. רק לאחר שהבנו שזו תהיה ההחלטה הנכונה עבור העסק עצמו, התחלנו לעבוד. 

לאחר שהחלטנו “כן”, סיפקנו ללקוח את השדרוג החכם והמקצועי ביותר בשוק

האם הפרויקט לקח זמן? ודאי שכן, אך בזכות מקצועיות שלא יודעת גבולות, ידע ויותר מ- 20 שנים של ניסיון, ידענו בדיוק כיצד לשדרג את המערך העצום הזה בכל מחלקה בחברה, וכמובן להסביר למנכ”ל החברה מה עליו לעשות בכדי להביא לשדרוג חלק. 

לדוגמא, שכנענו את המנכ”ל לפנות באופן אישי לספקים של כל המערכות שסונכרנו יחד עם Priority ולעדכן אותם בנושא השדרוג. בזכות זאת, החברות התאימו את המערכות שלהם לשדרוג מבעוד מועד, וחסכו לנו ולעסק זמן רב.

בתום התהליך, ערכנו מגוון רחב של בדיקות ודאגנו לתקן כל תקלה מראש, בכדי להבטיח שהעסק יוכל לשוב לפעילות תקינה מרגע סיום הפרויקט. 

סוף טוב, הכול טוב. סיימנו את העבודה עייפים, אך מרוצים. המנכ”ל שיבח אותנו על העבודה ועד היום, אנו ממשיכים לטפל בכל צורכי המחשוב של העסק מקרוב ומרחוק, מתחזקים את מערך המחשוב ומונעים תקלות מראש.

חברת ERG מספקת מגוון רחב של פתרונות בתחום המחשוב לעסקים גדולים וארגונים. אנו מבטיחים שלפני שאפילו נתחיל בתהליך העבודה, קודם נסביר לכם מה כדאי לכם לעשות מבחינה טכנולוגית, כאשר השאיפה שלנו היא להביא למערך העבודה המהיר והנוח ביותר עבורכם ועבור העובדים שלכם.
הפגישה הראשונה עלינו. לקביעת שיחת ייעוץ, לחצו כאן.

תוכן עניינים

הכתבה הועילה לכם? שתפו...

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
דילוג לתוכן