מיקור חוץ – מרכז תמיכה

 להפעיל מרכז תמיכה מקצועי למשתמשים, למוצרים וללקוחות שלכם.  

אנו מספקים פתרון שלם להפעלת מוקדי תמיכה – HelpDesk – כולל זמינות 24/7 של צוות גדול ומקצועי.

מחלקת התמיכה שלנו תקבל את הקריאה, תבצע את הטיפול, תפעיל לפי הצורך ספקי צד שלישי נוספים ותעדכן אתכם בפרטי השירות עד לסיום הטיפול. הטיפול יבוצע בהקפדה על נהלי עבודה, בקרת איכות ISO, הדרכות פנימיות תקופתיות וצוות מקצועי, שיעבוד עבורכם במקצועיות ובשקיפות מלאה.
היתרונות שלכם בהפעלה מיידית של מרכז תמיכה גדול ומנוסה לצרכים שלכם.

מוקד תמיכה אפליקטיבי:

מוקד התמיכה שלנו יאפשר לכם לספק מענה ושירות טכני למוצרים או ללקוחות שלכם.

באמצעות הצוות ותשתיות השירות שלנו תוכלו לקבל באופן מיידי פתרון התואם לצרכיכם להפעלת שירות איכותי.

אנחנו מתמחים במתן מענה ברמה אפליקטיבית למערכות מידע ולמוצרים טכנולוגיים ברמת משתמשים וברמת דרג ב’.

תהליך העבודה שלנו כולל לימוד האפליקציה, העברת ידע,כתיבת נהלים וביצוע הדרכות פנימיות שוטפות.

מוקדתמיכה סיסטם:

מוקד תמיכה ברשתות ומשתמשי קצה כולל:

  • תחנות: Windows ,OFFICE ,Printing ,Outlook/EMAIL
  • שרתים: Windows Servers ,Exchange ,365 ,AZURE ,VMWARE
  • אבטחה: Fortigate ,Checkpoint
  • גיבוי: תוכנות גיבוי VEEAM ,Backup exe ,ARC SERV וגיבוי ענן.

מוקד תמיכה במוצרים הטכנולוגיים שלכם:

  • מוצרי תוכנה – תמיכה באפליקציות שלכם בהתקנות ובשדרוגים
  • חומרה – מתן מענה מקצועי למוצרים ולחומרה שלכם על ידי צוות תמיכה שלנו

זמינות:

אנחנו מתחייבים לתגובה מהירה (בהתאם לחומרת התקלה). מניסיון העבר שלנו  – 90% מהקריאות נפתרות בפרק זמן ממוצע של 20 דקות מפתיחת הקריאה ועד לסיום הטיפול.
אנחנו מתחייבים לזמינות 24/7 של צוות תומכים גדול ומנוסה (ואף לשירות תורן) – בהתאם לצרכי הלקוח.

נהלי העבודה שלנו הם אלה שהופכים את מרכז התמיכה שלנו למוביל בתחומו ומאפשרים לנו לתת לכם את מגוון השירותים המקיף והמקצועי ביותר בתחום:

  • תחזוקת מערכות שוטפת
  • הוספת/גריעת משתמשים
  • הכנסה/פרמוט תחנה
  • בדיקות שחזור
  • בדיקות בקרה תקופתיות

כל מה שאתם צריכים לדעת הוא מספר טלפון אחד – הטלפון שלנו.

רוצים מידע נוסף? צרו אתנו קשר עוד היום ויחד נבנה עבורכם את צוות התמיכה המקצועי ביותר והמתאים ביותר לצרכי הארגון שלכם.