סיסטם (IT)

להעסיק את הטובים ביותר בתחום שירותי המחשוב, IT Services והסיסטם מבלי לנפח עלויות. 

פתרון מיקור החוץ שלנו מספק לכם הרבה מעבר לניהול יעיל של עלויות העסקה וגמישות במצבת כוח האדם.

המומחיות שלנו, כגוף טכנולוגי, תספק לכם גישה לצוות המקצועי שלנו, לתחומי ההתמחות המגוונים בהם אנחנו מנוסים, לראייה המקיפה ולניסיון הרב שלנו בטכנולוגיות ובפרויקטים.

אנו מספקים שירותי מיקור חוץ הייטק מנוהלים במגוון רמות ותפקידים:

  • מנהלי רשתות
  • טכנאים
  • מומחי תקשורת ואבטחה
  • מומחי DBA

היקפי המשרות משתנים ויכולים לכלול צוות של כמה אנשים ועד חלקי משרה בודדת.

הטכנולוגיות בהן אנו תומכים:

  • שרתים: Windows Servers ,Exchange ,365 ,AZURE ,VMWARE
  • אבטחה: Fortigate ,Checkpoint
  • גיבוי: תוכנות גיבוי VEEAM ,Backup exe , ARCSERV, גיבוי ענן
  • מערכי אחסון: NETAPP .,PEN STORAGE ,HP ,IBM
  • DR: אתרי DR מבוססי תוכנה או רפליקציה של מערכות אחסון
  • תחנות: Windows ,OFFICE ,Printing ,Outlook / EMAIL
  • מכשירי קצה: ניידים, טלפונים וטאבלטים

נהלי העבודה שלנו הם אלה שהופכים את הצוותים שלנו למובילים בתחומם ומאפשרים לנו לתת לך את מגוון השירותים המקיף והמקצועי ביותר בתחום:

  • תחזוקת מערכות שוטפת
  • הוספת/גריעת משתמשים
  • הכנסה/פרמוט תחנה
  • בדיקות שחזור
  • בדיקות בקרה תקופתיות
  • עבודה תחת תקני ISO

צור איתנו קשר עוד היום ויחד נבנה עבורך את צוות הסיסטם המקצועי ביותר והמתאים ביותר לצרכי הארגון שלך.

כיצד מבוצע מיקור חוץ IT

מיקור חוץ IT עם חברתנו מבוסס על תהליך עבודה מסודר, יסודי ומקצועי. התהליך מתחיל ברכישת היכרות מעמיקה עם צרכי ה- IT של הארגון שלכם ועם אסטרטגיית טכנולוגיית המידע שלו. לפני תחילת העבודה אנו מבצעים הליך סריקה מקיף של הארגון על מנת שתוכלו לקבל שירותים מותאמים במדויק לצרכיכם, לרבות הגדרה של הטכנולוגיות הנדרשות, היקף השעות וגודל הצוות הנדרש, ותהליכי ניהול שוטפים. בשלב הבא, לאור הנתונים שאספנו אנו מבצעים יישום של הפתרונות הרלוונטיים תוך עבודה משותפת מול הלקוח בשקיפות מלאה, כולל דיווחים שוטפים במהלך הביצוע וסיכומים חודשיים. הניהול השוטף כולל מעקב ובקרה, דיווחים רצופים, פגישות סטטוס ועוד. תהליך יסודי זה מבוסס על יותר מ- 18 שנים של מומחיות ומתן שירותי מיקור חוץ למגוון ארגונים במשק, לרבות חברות תוכנה, משרדי ממשלה, חברות לואו טק והייטק, ותעשייה מסורתית.

כל הסיבות לעבוד עם ERG

עקב החשיבות העצומה של תחום ה- IT  לפעילות תקינה, יעילה ושוטפת של הארגון ברור שישנה חשיבות רבה גם לבחירת ספק שרותי מיקור החוץ. העבודה איתנו מספקת לכם מענה מחברה המתמחה מזה שנים רבות בהייטק ובטכנולוגיה, המעסיקה צוות ותיק ומקצועי בעל ראייה רחבה וניסיון עשיר, לרבות צוות מומחים מדרג ג’ לנושאי אבטחה, תקשורת, תשתיות, פיתוח ו- DBA. כמו כן, כל לקוח שלנו נהנה מליווי של מנהל צמוד המצוי בזמינות מלאה עבורו ומחזיק בניסיון רב ובראייה רחבה. לאורך השנים סיפקנו קשת רחבה של שירותים ופתרונות ללקוחות בינוניים וגדולים מכל מגזרי המשק, כך שבידינו מצויים כל הכלים והניסיון כדי לספק מענה הולם גם עבורכם. השירות ניתן בהתאמה מלאה ומדויקת לצרכי הלקוח, לרבות אספקה של פתרונות מיידיים, מציאת פתרונות עמידים ויעילים לטווח הארוך והתאמה אופטימאלית לארגון מבחינת כלים, שעות, גודל צוות וחלופות אפשריות. יש להדגיש כי אנו פועלים אך ורק מתוך ראיית טובת הלקוח ובשקיפות מלאה מולו, כאשר אנשינו יודעים לתת שירות אדיב, אכפתי ויעיל בהתאם לסטנדרטים ונהלי עבודה מתקדמים ומקצוענות ללא פשרות.

כמה מילים על מרכז התמיכה שלנו

אחד הנדבכים של שירותי מיקור החוץ שלנו הוא מרכז תמיכה מקצועי עבור משתמשים, מוצרים וכן ללקוחות שלכם. מדובר במרכז המאויש 24/7  על ידי צוות מקצועי וגדול, כאשר מחלקת התמיכה מקבלת את הקריאה, מבצעת את הטיפול רלוונטי, מפעילה בהתאם לצורך ספקים מצד שלישי נוסף, ומעדכנת אתכם בהתקדמות הטיפול עד לסיומו. כל זאת תוך הקפדה על בקרת איכות ISO, נהלי עבודה והדרכות פנימיות תקופתיות.

בין היתר, באמצעות המוקד אפשר לקבל פתרונות מיידיים לפי צרכיכם עבור מערכות מידע ומוצרים טכנולוגים ברמה דרג ב’ וברמת משתמשים. תהליך העבודה במוקד התמיכה האפליקטיבי מבוסס על לימוד של האפליקציות, העברת ידע, כתיבה של נהלים ומתן הדרכות פנימיות שוטפות. מעבר לכך, מוקד התמיכה שלנו מספק מענה גם לרשתות ולמשתמשי קצה, לרבות תחנות, שרתים, אבטחה וגיבוי, וכן ניתן לקבל תמיכה במוצרים טכנולוגים שלכם לרבות תמיכה באפליקציות, בהתקנות ושידרוגים, ומענה מקצועי לחומרה ולמוצרים שלכם מידי הצוות שלנו.

במילים אחרות, במספר טלפון אחד אפשר לקבל פתרונות לקשת רחבה מאוד של צרכים, וכל זאת תוך התחייבות לתגובה מהירה ולזמינות 24/7 בהתאם לצרכיכם. נהלי העבודה המתקדמים שלנו הפכו את מרכז התמיכה של ERG למוביל בתחומו, ובזכותם אנו יכולים לספק מגוון רחב ביותר של שירותים מקצועיים, כולל תחזוקה של מערכות באופן שוטף, הוספה או גריעה של משתמשים, בדיקות שיחזור בדיקות בקרה תקופתיות, הכנסה או פרמוט של תחנה, ועוד.

לפרטים נוספים בנושא, לקבלת הכוונה מקצועית ולהזמנת שירותי מיקור חוץ פנו אלינו בטלפון 073-2655155.

דילוג לתוכן