מרכז תמיכה

מרכז תמיכה (HelpDesk) – מקצועני מרכז התמיכה שלנו זמינים לשרותך

מרכז התמיכה HelpDesk מספק שרותים של תמיכה טלפונית ותמיכה בחיבור מרחוק.

זמינות מרכז התמיכה מאפשרת ללקוח להנות מתמיכה מיידית ללא עיכובים.
אנשי צוות מרכז התמיכה המקצועיים שלנו מכירים את הלקוחות באופן אישי ואת מערכות המחשוב בצורה מלאה ומעמיקה ולפיכך מספקים שרות מקצועי ואיכותי.
יתרונות מרכז התמיכה:

  • צוות התמיכה המקצועי והאדיב שלנו נמצא זמין לשרותך במהלך שעות המשרד
  • פתיחת קריאת השרות טלפונית או בעזרת אימייל
  • הטיפול בקריאות השרות בהתאם להגדרות רמת השרות (SLA) של הלקוח
  • בעזרת כלי שליטה מרחוק נוכל להתחבר למערכת המחשוב ולפתור במהירות ויעילות תקלות במחשבים אישים או בשרתים
  • כל קריאות השרות מנוטרות במערכת המבטיחה מעקב וטיפול רציף עד לפתרון
  • מערכת תיעוד מרכזית מבטיחה את שימור הידע וניהול תיק אתר מסודר
  • על פי צורך או בקשת הלקוח מתבצעת אסקלציה של הטיפול בבעיה אל צוות השטח
  • בסיום הטיפול בקריאת השרות מרכז התמיכה מעדכן את הלקוח ומוודא תקינות