מהו גיבוי מרחוק ולאלו עסקים הוא מיועד?

תוכן עניינים

גיבוי מרחוק הוא שירות מיוחד המיועד ללקוחות עסקיים ובמסגרתו מועבר כל המידע השוטף ממערכת המחשוב של העסק אל שרת חיצוני הנמצא בענןלגיבוי נתונים מרחוק יש מספר יתרונות משמעותיים על פני גיבוי מקומי :

  • אוטומציה – הגיבוי המרוחק מתבצע באופן אוטומטי בהתאם ללוח זמנים שנקבע מראש (לרוב פעם ביום), כך שתמיד אפשר לגשת אל הגיבוי העדכני ביותר. כמו כן, הלקוח מקבל משוב מיידי כאשר הגיבוי הושלם.
  • חוסר תלות בתשתית המקומית – החידוש של גיבוי בענן לעומת שירותי גיבוי מקוונים קודמים הוא שכיום ניתן לגשת אל המידע המגובה מכל מכשיר ומכל מקום. זאת בניגוד למערכת גיבוי מקומית שאין לה הרבה שימוש במקרים כמו הפסקת חשמל או נזק לשרת המרכזי שלא מאפשר להחזיר אותו לפעולה. גיבוי מרחוק לחילופין, אם יש בעיית תשתית המונעת גישה אל שרתי הגיבוי עצמם, אפשר להעתיק את הקבצים המגובים מחוות השרתים על גבי מדיה מגנטית ולהעביר אותה אל אתר הלקוח תחת נוהל Service Level Agreement מוסכם וידוע מראש.
  • גיבוי לגיבוי – את המידע עצמו ניתן לגבות פעמיים, פעם אחת אל חוות השרתים בתוך גבולות ישראל ופעם נוספת אל שרתים מחוץ לישראל, כך שגם אם מתרחש כשל במערכת הראשית (שהוא מאוד בלתי סביר עקב הניטור הקפדני), הדבר לא ייפגע בזמינות של הגיבוי.
  • שמירת גרסאות אחורה – ניתן לשמור עד 30 גרסאות שונות של המידע המגובה, תכונה שמקלה מאוד על ניהול פרויקטים מורכבים בהם יש לעיתים לחזור לגרסאות השונות באופן משמעותי מן הגרסה הנוכחית.
  • דחיסה והצפנה – שירותי דחיסה והצפנה מאפשרים לקבצים המגובים לעבור אל הענן מהר יותר ובצורה מאובטחת, כך שרק המחשב שאמור לקבל את המידע יוכל לפענח אותו באמצעות מפתח ההצפנה המתאים.
  • דינאמיות גבוהה – מערכת גיבוי מרחוק בענן היא מערכת דינאמית ולכן מתאימה לעסקים בכל סדר גודל, כאשר משאבי המערכת ניתנים לשדרוג או לשנמוך (Downgrade) בכל רגע נתון. תכונה זו מאפשרת להתאים את תקציב העסק לצרכיו באופן טוב יותר מבלי להשקיע כסף בשדרוגי חומרה תכופים או להישאר עם מערכת יקרה שאין לה שימוש. גיבוי בענן

חזרה מיידית לעבודה

גיבוי מרחוק לעסקים הוא שירות כולל המקיף את כל סוגי המידע והנתונים החשובים לעסק, ובכלל זאת גיבוי של שרתים מסוג Windows ו – Linux, תחנות קצה, שרתי נתונים ושרתי דואר אלקטרוני. המשמעות היא שבכל רגע נתון ניתן לספק סביבת עבודה חלופית בצורת “תמונת מראה” גם אם בסביבת העבודה הרגילה התרחשה תקלה טכנית המונעת ממנה לפעול (לדוגמה, נפילה של דיסק קשיח)

תוכן עניינים

הכתבה הועילה לכם? שתפו...

לקוחות וגולשים יקרים,

ימים קשים, עצובים ומורכבים עוברים על כולנו.

משפחת ERG שולחת אהבה ותנחומים עמוקים לכול משפחות ההרוגים והנעדרים והחלמה מהירה ושלמה לכול הפצועים.

בעזרת השם ובמהרה נננצח ונחזור לשקט ולשגרה.

אנחנו מעדכנים שגם בזמנים קשים אלו הצוות שלנו ערוך וזמין לסייע בכל נושאי המחשוב שלכם כרגיל.

אנחנו שולחים מכאן חיבוק גדול לכול עם ישראל ושנדע זמנים טובים יותר במהרה.

משפחת ERG פתרונות מחשוב ותוכנה.

דילוג לתוכן