שירותי IT לעסקים

חברת ERG מספקת שירותי IT ופתרונות מחשוב מתקדמים במגוון תחומי פעילות מאז שנת 1999.

כחברת IT  מובילה עם מעל 20 שנות ניסיון, עשרות פרויקטים מוצלחים, מאות לקוחות מרוצים ואלפי משתמשי קצה בשרות אנחנו שמחים לאפשר לכל לקוח שלנו להנות משירותי IT ברמה המקצועית הגבוה ביותר.

לקוחות שבחרו בנו

שירותי IT לעסקים – IT Solutions

כבר מעל 20 שנה שאנחנו מספקים למאות ארגונים ואלפי משתמשים שירותי IT ברמה מקצועית גבוהה ורמת שירות בלתי מתפשרת.

בחירה בנו כספק שירותי IT – תאפשר לכם להתרכז בעבודה שלכם במקום בתקלות, איטיות, השבתות ותירוצים. 

כל האחריות על נושאי המחשוב – תמיכה בבמתמשים, תחזוקה יזומה, אבטחה פרויקטים מבוצעים על ידי הצוות המקצועי שלנו.

שירותי IT כוללים:

  • מנהל רשת, טכנאים במשרה מלאה או חלקית
  • שירותי מרכז תמיכה טלפוני ובחיבור מרחוק
  • פתרונות ענן, שרתי ענן פרטיים, גיבוי, דואר ו DR בענן
  • אבטחת מידע ופתרונות סייבר
  • ביצוע פרויקטים להקמה ושדרוג תשתיות מחשוב

 

הגיע הזמן שגם אתם תתקדמו ותקבלו שירותי IT מספק רציני ומקצועי. צרו קשר, מבטיחים שלא תתאכזבו.

בואו נדבר

הצעד הראשון שלכם להתחבר לשירותי מחשוב לעובדים

אודות ERG

0 +
שנות ניסיון
% 0
לקוחות ממליצים
0
מומחי מחשוב
7/ 0
מסביב לשעון

חברת ERG עוסקת מאז 1999 במיקור חוץ של פתרונות מחשוב לארגונים. 

אנחנו מספקים שירותי מחשוב מנוהלים כולל: ניהול רשתות, פתרונות ענן, אבטחת מידע ושירותי מרכז תמיכה תחת אחריות אחת.

כחברת מחשוב מובילה עם מעל 20 שנות ניסיון ומאות לקוחות ממליצים אנחנו שמחים לאפשר לכל לקוח שלנו ליהנות ממערכות מחשוב יציבות ומשירותי מחשוב ברמה המקצועית הגבוה ביותר.

נשמח להבין את הצרכים שלכם ולהפעיל עבורכם סביבת מחשוב שתאפשר לכם להתרכז בעבודה.

הגיע הזמן להתקדם למערכת מחשוב יציבה וליהנות משרות מקצועי וזמין.

- שירותי IT לעסקים - IT Solutions

איך זה עובד?

סקר מערכת

לפני שמתחילים צריך לדעת מה המצב הקיים. לשם כך מבוצע סקר מקיף של מערך המחשב, שרתים, תחנות עבודה, תקשורת, גיבויים ואבטחה. בהתאם לממצאים נשלח דוח מקיף כולל המלצות לשיפורים. הסקר מאפשר גם הגדרה של נהלי התחזוקה הנדרשים והפרטים מתועדים בתיק אתר מסודר של הלקוח.

לקיחת אחריות

לקיחת האחריות מתבצעת בצורה מהירה. לאחר קבלה ובדיקה של ססמאות ופרטי גישה לכול משאבי המחשוב נוכל לקחת אחריות מלאה וניתן להתחיל לעבוד מיידית.

תחזוקה ותמיכה

תחזוקה על בסיס נהלים ודוחות בקרה והפעלת מערכות ניטור מאפשרות לנו להפסיק לכבות שריפות ולייצר תשתיות מחשוב יציבות ואמינות. תמיכה במשתמשים מבוצעת מרחוק ובאתר על ידי צוות מקצועי. קריאות השירות מנוהלות במערכת מידע עם שקיפות ללקוחות. צוות מנהלות השירות והצוות המקצועי זמין לספק מענה ולפתור תקלות או נושאים דחופים. 

פרויקטים

תכנון וקידום מערך המחשב
בהתאם לסקר המחשוב ובהמשך הדרך על פי צרכי הארגון אנחנו נציע לבצע שינויים / שדרוגים במערך המחשוב על מנת לספק לכם כלים מחשוב טובים יותר ויציבים יותר. בראייה רחבה אנחנו מסייעים להכין תכנית הצטיידות וייעוץ בתחום של תשתיות, טלפוניה, אבטחת מידע וכל מה שקשור לתחום מערכות המידע.

- עונים לכם על כל מה שצריך

שאלות נפוצות בנושא שירותי מחשוב

למרות שלמרבית הארגונים ישנו בסיס רחב משותף,  לכול ארגון צרכי מחשוב ייחודיים המשקפים את מטרות הארגון, גודל הארגון הנוכחי והצפוי, תקציב, פיזור גיאוגרפי,  נפח המידע בארגון ותחום הפעילות הספציפי.מסיבות אלו ואחרות , לכול ארגון נתפרת חליפת פתרונות הכוללת:

  • תחזוקה שוטפת
  • תמיכה מרחוק
  • תמיכה באתר
  • זמינות 24 / 7
  • שירותי מומחה
  • תהליך ניהול IT

כל מה שהארגון זקוק לו על מנת לעבוד בצורה רציפה ואיכותית.

על מנת להבטיח את איכות השירותים הניתנים ללקוח, ניהול שירותי IT מתבצע על פי נהלי עבודה טכנולוגיים ומנהלתיים וכולל תיעוד מלא של עבודת התחזוקה, תיעוד קריאות השרות וזמני העבודה, תיעוד הגיבוי ובדיקות השחזור,עדכון שוטף של הלקוח ופגישות עדכון וייעוץ. שירותי התחזוקה השוטפת מתבצעים ברקע בצורה ייזומה ומתועדים (למען הדורות הבאים….וחקירת תקלות בדיעבד ומניעה שלהן בעתיד) כאשר כל ממצא חריג מועבר להמשך טיפול על ידי גורם התמיכה המתאים.

ERG מספקת מרכז תמיכה זמין בטלפון ובמיילים לטיפול בקריאות של משתמשים בחיבור מרחוק. כול קריאת שרות מתועדת ונמצאת במעקב עד לסיום הטיפול כאשר הלקוח מעודכן במהלך העבודה על ההתקדמות וסיום הטיפול. צוותי השטח מגיעים בצורה ייזומה או על פי קריאה כאשר כול ביקור באתר כולל דוח סיכום פעילות ונושאים פתוחים להמשך מעקב וטיפול.

רכש חומרה חדשה ורישוי שלה מתבצע בצורה יעילה לאחר ייעוץ מקצועי בבחירת התצורה הנדרשת ולאחר מכן אינטגרציה לתוך מערכות הארגון.

מחיר שירותי IT משתנה בהתאם לגודל הארגון, תשתיות המחשוב הקיימות, פיזור גיאוגרפי, רמת השירות והזמינות הנדרשת כאשר השרות מתומחר בצורה הוגנת וניתן בצורה שקופה.
אפשרויות ההתקשרות העסקית כוללות:

  • ריטיינר – מחיר קבוע חודשי
  • בנק שעות – רכישת שעות מראש בצורה מוזלת
  • תשלום לפי צריכה – תשלום לפי ביצוע בפועל של שעות עבודה.

20 שנות ניסיון . אנחנו מספקים שירות ללקוחות לחברות ציבוריות, חברות הזנק, משרדי עורכי דין, משרדי ראיית חשבון, מפעלי ייצור, חברות שיווק והפצה וחזרות הזנק. בכול תחום אנחנו מכירים את מערכות המידע הנפוצות, צרכי העובדים במשרד ובשטח, דרישות אבטחה ורגולציה. אנחנו יודעים מה אחרים עושים ומה עובד. 

 ברשימת הממליצים המקוצרת שלנו באתר תוכלו למצוא חברות מוכרות שעובדות איתנו כבר שנים. חברות שסומכות עלינו כספק מחשוב מקצועי, רציני ואמין.

לקוחות ממליצים

מה זאת אומרת למה?

כי אתה חייב את זה למען יעילות הארגון.

כל ארגון, קטן כגדול ובכל תחומי הפעילות (משרדי עורכי דין, חברות סחר, מפעלים וחברות טכנולוגיה וסטארטאפים) משתמש בשירותים בסיסיים ומתקדמים של מערכות מידע כגון דואר אלקטרוני, שיתוף קבצים, מערכתהנהלת חשבונות או מערכת ERP מלאה וכן מערכות ייעודיות אחרות. על מנת להבטיח שמשתמשי מערכת המחשוב יוכלו להפעיל אותה בצורה מהירה, נוחה, מאובטחת ומיטבית יש לתכנן לנהל ולתחזק את מערכת המחשוב – ובדיוק בשביל זה אתה זקוק לשירותי IT  מקצועיים, זמינים ורציפים.

השימוש בשירותי IT  מקצועיים מאפשרת למשתמשים העסוקים בעבודתם לקבל תמיכה יעילה ומידית במקרה של תקלות, כל המידע הארגוני מגובה בצורה רציפה ובדיקות שיחזור מבוצעות בצורהי יזומה וכן נערכות בדיקות האם הטכנולוגיות בהן הארגון משתמש אכן מתאימות לצרכים ולתהליכי העבודה.

עכשיו מובן למה אתה צריך שרותי IT ?

מה כוללים שירותי IT ?

שרותי IT מורכבים מכמה רמות וכמה התמחויות טכנולוגיות שונות שחוברות יחד לספק מענה כולל המתאים לצרכי הארגון.

השירות כולל:

  1. ייעוץ בבחירת תשתיות ופתרונות מחשוב המתאימים לארגון
  2. הקמת מערכת מחשוב העונה לצרכי הארגון
  3. תחזוקה שוטפת ייזומה למערכות המחשוב למניעת השבתות והבטחת עבודה רציפה
  4. שרות מרכז תמיכה – תמיכה מקצועית בתקלות משתמשים ופתרונן
  5. רכש של חומרה ורישוי
  6. אפיון ופיתוח כלים ומערכות מידע ייעודיות
  7. ליווי טכנולוגי שוטף של קבלת ההחלטות בנושאי מחשוב בארגון
  8. הכנת תכנית מחשוב, תכנון וביצוע פרויקטים

תפיסת השרות של ERG מעמידה בפני הלקוח בעלי תפקידים המשלימים זה את זה על מנת לספק את חבילת השירות האידאלית לעסק שלך:

  1. מנהל לקוח מנוסה ומקצועי
  2. מרכז תמיכה – מספק תמיכה טלפונית והתחברות מרחוק
  3. צוות שטח – תמיכה באתר הלקוח
  4. שרותי מומחה – צוות מומחים לנושאי תקשורת, אבטחת מידע, דואר ומערכות מידע
  5. שרותי DBA – ניהול ותחזוקה של בסיסי הנתונים בארגון

ERG מספקת שרותי IT ברמה ובאיכות הגבוהים ביותר ובזמינות ושקיפות מלאה מול הלקוח על מנת להבטיח את השירות הטוב ביותר שניתן תוך תיעוד מלא של התהליכים והתחייבות מלאה לשירות ואמינות. צרו קשר עוד היום לקבלת ייעוץ לגבי סוג השירות המתאים לעסק שלכם.

לקבלת הצעת מחיר התקשרו עכשיו ל :  073-2655100
 

לקוחות וגולשים יקרים,

ימים קשים, עצובים ומורכבים עוברים על כולנו.

משפחת ERG שולחת אהבה ותנחומים עמוקים לכול משפחות ההרוגים והנעדרים והחלמה מהירה ושלמה לכול הפצועים.

בעזרת השם ובמהרה נננצח ונחזור לשקט ולשגרה.

אנחנו מעדכנים שגם בזמנים קשים אלו הצוות שלנו ערוך וזמין לסייע בכל נושאי המחשוב שלכם כרגיל.

אנחנו שולחים מכאן חיבוק גדול לכול עם ישראל ושנדע זמנים טובים יותר במהרה.

משפחת ERG פתרונות מחשוב ותוכנה.

דילוג לתוכן