פתרונות ERP

חברת ERG מספקת שירותי מחשוב מנוהלים מאז 1999.

מערכות מידע – פתרונות ERP

פתרון Zoom ERP / Priority ERP כולל הטמעה במחיר הוגן ובאמצעות ספק יחיד לתוכנה, חומרה, תקשורת, הטמעה ותמיכה נותנים לך מענה כולל, יעיל ומהיר לצרכי הניהול והמחשוב של העסק שלך.

פתרון Zoom ERP / Priority ERP מאפשר הטמעה של מערכת ERP המציעה הנהלת חשבונות, שיווק ומכירות, רכש וניהול מלאי, לרבות שרשרת אספקה, ניהול קשרי לקוחות (crm) והפקת דוחות ניהוליים מורכבים לניתוח הפעילות העסקית.

לתיאום מצגת אצלך, חינם וללא כל התחייבות התקשר לטלפון מס. 03-7510445

לחץ על הקישור לצפייה בתיאור מורחב של מגוון היכולות של מערכת ERP Zoom:

תכולת חבילת ERP Zoom כולל הטמעה:

  • רשיון לתוכנת Zoom מבית אשבל טכנולוגיות (Priority);
  • היכרות עם צרכי הארגון – מפגשי הכנה וליווי עם מיישם בכיר בעל נסיון, אפיון הצרכים והתאמת הפתרון לתהליכים ותחומי הפעילות היחודיים ללקוח;
  • התקנת המערכת על גבי מערך המחשוב של הארגון, תוך התייחסות ליכולות ביצועיות של המערכת, כמו גם לנושאי אבטחה וגיבוי;
  • הסבת נתונים ממערכת קיימת;
  • הדרכת משתמשים –
    • קורס הנהלת חשבונות – הפעלת מודול הנהלת חשבונות;
    • קורס שיווק ורכש – הפעלת מודול שיווק ורכש.
  • ניהול פרויקט ההטמעה על ידי חברת ERG, בהתאם לנסיון הרב אשר צברה במשך השנים בפרויקטים דומים;
  • ליווי הפעלת המערכת בבית הלקוח על ידי מיישם בכיר;
  • תמיכה טלפונית – שירות תמיכה טלפונית למתן פתרון מיידי לבעיות ושאלות העולות במהלך הפעלת התוכנה.

תיאור מורחב לתהליכים במערכת ERP Zoom:

שיווק ומכירות
תהליכי שיווק ומכירות כוללים בין השאר טיפול בלקוחות, בהצעות מחיר ובהזמנות. ניתן לקשור בין הזמנת לקוח להצעת מחיר ולפרט את הזמנת הלקוח אוטומטית לפי הצעת המחיר שנשלחה. מערכת השיווק והמכירות קשורה למערכת המלאי והרכש; כך, אנשי המכירות יכולים לבדוק, ממסך הצעת המחיר והזמנת לקוח, את הזמינות במלאי ואת צפי הכניסות למלאי, של המוצרים שהם מציעים ללקוחות.

ניהול קשרי לקוחות CRM
מודול ניהול קשרי לקוחות מתחלק לשני חלקים עיקריים; חלק אחד הוא ניהול הקשר עם הלקוח ע”י תיעוד במערכת של פניות אל הלקוח וממנו, וחלק שני הוא ניהול וניתוח תהליכי מכירה ללקוח ע”י תיעוד מיזמים שיווקיים והזדמנויות מכירה. תיעוד הקשר עם הלקוח מבוסס בעיקרו על יומן המשימות במערכת. באמצעות יומן המשימות ניתן לתעד את שיחות הטלפון, הפגישות ותכתובת דואר מול הלקוחות. ניתן לסנכרן פגישות ותכתובות דואר עם ה-OUTLOOK ובכך לוותר על תיעוד ידני. יומן המשימות מאפשר להקצות לעובדים משימות הקשורות ללקוח, ולנהל את תהליך הטיפול במשימה בעזרת כלי ה- BPM. במערכת קיים מגוון דו”חות המציגים, בין היתר, תקציר משימות הקשורות ללקוח, משימות פתוחות ללקוח וחריגה מתדירות יצירת קשר עם הלקוח. תיעוד תהליכי מכירה וניתוחם מנוהלים במערכת באמצעות מיזמים שיווקיים והזדמנויות מכירה. המערכת מאפשרת הקמת לקוחות פוטנציאלים המבוססים כל אחד על lead, ולקשור ללקוחות אלה הזדמנויות מכירה. הגדרה של שווי כספי להזדמנות מכירה, שלבים בתהליך מכירה ואחוזי סגירה\הצלחה צפויים בכל שלב, מאפשרת למערכת לחשב את הערך המשוקלל של הזדמנויות המכירה, וליצור תחזיות לעתיד והערכות שווי המבוססות על פוטנציאל המכירות.

סוכנים
המערכת מאפשרת לנהל סוכני מכירות ולחשב את העמלה לסוכנים לפי חשבוניות לקוח או קבלות מלקוחות. תהליך תשלום העמלה מנוהל בעזרת כלי ה- BPM. ניתן לקשור בין סוכנים ללקוחות, כך ששם הסוכן יופיע אוטומטית בכל מסמכי המכירה הקשורים ללקוח. קיימת אפשרות להגביל את הגישה לנתוני המכירות במערכת לפי סוכנים, כך שרק משתמשים מורשים יוכלו לראות נתוני מכירות של סוכן מסויים. במודול קיים מגוון של דו”חות המציגים, בין היתר, מכירות לפי סוכן, יתרות בחשבונות של לקוחות הסוכן ועמלות המגיעות לסוכן.

מחירונים והנחות
ניתן לקבוע במערכת מחירונים שונים לפריטים ולקשר לקוחות למחירונים אלה. ניתן לקבוע מחירים מיוחדים ללקוח, הנחות ללקוח לפי משפחות מוצרים והנחות כלליות ללקוח. הגדרת מדיניות מחירים ללקוח מרכז במערכת וקישור לקוחות פרטניים ללקוח המרכז מבטלת את הצורך בהגדרת מדיניות מחירים לכל לקוח בנפרד. במערכת קיימים כלים מתקדמים לתחזוקת המחירונים המאפשרים להוסיף קבוצות של מוצרים, לקבוע העלאות או הורדות מחיר לקבוצות או לכלל ההמוצרים במחירון. קיימת אפשרות לבסס את המחירים ללקוח על מחירון הספק.

אשראי ואובליגו
המערכת מאפשרת חישוב אשראי ללקוחות. האשראי מוגדר כהזמנות פתוחות + סחורות ושירותים שנשלחו וטרם חוייבו + יתרת חוב בהנח”ש. המערכת גם מחשבת אובליגו ללקוח, שמוגדר כאשראי של הלקוח, ללא התחשבות בהמחאות דחויות שהתקבלו ממנו. ניתן לקבוע תקרות אשראי ואובליגו ללקוחות ולצפות בניצול האשראי והאובליגו של כל לקוח במסך או בדו”חות. במערכת קיים מגוון של דו”חות גיול חובות המציגים את תמונת חוב הלקוחות לארגון. ללקוחות שחורגים ממסגרות שנקבעו להם ניתן לנהל תהליכי גביה באמצעות כלי ה – BPM במסך לקוחות.

רכש
תהליכי הרכש כוללים, בין היתר, טיפול בספקים, תיעוד בקשות להצעת מחיר מספקים (RFI), והצעות מחיר מספקים. זאת, תוך השוואה בין ההצעות וניהול הזמנות רכש, כולל תהליך אישורים המנוהל בעזרת כלי BPM. אפשר לבסס הצעת הזמנת רכש על הצעת מחיר שנתקבלה מספק, לקשור מחירונים ומוצרים לספק, ולהגדיר למוצרים מק”ט ספק לצורך הצגה בהזמנות רכש.

ניהול מלאי
ניתן להקים במערכת מספר בלתי מוגבל של פריטים ומחסנים. לכל פריט אפשר להצמיד תכונות מוגדרות ומגוונות, כמו משפחת מוצר (קבוצת שייכות), אפיון כמנוהל מלאי או לא, כפריט מיוצר או קנוי, מלאי ביטחון, ועוד. נוסף לאלה לכל פריט קיימים 20 פרמטרים חופשיים בהם יכול משתמש להגדיר רשימות של תכונות נוספות בהתאם לצרכיו. פרמטרים אלה מופיעים אחר כך ברוב דו”חות הניתוח והמסמכים במערכת. במערכת ניתן לבצע מגוון של תנועות מלאי, ביניהן משלוחים והחזרות מלקוחות וספקים, העברות בין מחסנים, הנפקות לשימוש שוטף, המרות והשמדות מלאי. לכל תנועת מלאי אפשר לקבוע תהליך אישור באמצעות כלי ה-BPM במערכת.

ניהול עצי מוצר
ניתן להקים במערכת מספר בלתי מוגבל של עצי מוצר, בעלי מספר בלתי מוגבל של מוצרי-בן ורמות עץ. במערכת קיים מגוון דוחות עצי מוצר הכוללים בין היתר סייר עצי מוצר דינמי, דוח שימוש במוצר המציג את כל עצי המוצר בו המוצר מופיע, ודוח עץ מוצר גרפי.

ניהול מספרים סידוריים
קיימת אפשרות להצמיד לפריטים במלאי מספרים סידוריים, ולעקוב אחרי תנועת הפריטים המזוהים במחסני העסק ואצל הלקוחות. ניתן לעקוב בכרטיס מכשיר גם אחרי תאריך התקנה, תאריך טיפול אחרון ואף אחרי חלקי המכשיר (מוצרי-בן) שגם להם מספרים סידוריים והסטוריה של חלקים אלה.

אריזות ומדבקות
ניתן להפיק בעזרת המערכת מדבקות המבוססות על מידע מתוך בסיס הנתונים. הדפסת ועיצוב המדבקות מתבצע באמצעות ממשקים לתוכנות CODESOFT או BARTENDER.

ניהול הרכבות במפעל
המערכת תומכת בביצוע הרכבות של מוצרים מוגמרים מחומרי גלם\חלקים תוך שימוש בעץ מוצר של הפריט המורכב. דיווח הרכבה יוסיף למלאי את הפריט המורכב בכמות המדווחת, ויגרע מהמלאי את מוצרי-הבנים לפי עץ המוצר או לפי עדכון ידני. ניתן לדווח בתעודת הרכבה גם את שעות העבודה שהושקעו בתהליך, לצורך חישוב עלות המוצר המוגמר.

דו”חות מנהלים
מודול דו”חות מנהלים כולל מחוללי דו”חות וכלי OLAP (ניתוח נתונים דינאמי) עבור מגוון רחב של מודולים במערכת, הכוללים בין השאר מכירות, רכש, כספים ומלאי. כלי ה- OLAP מאפשרים ניתוח וחיתוך על המסך של נתונים מתקופות שונות, באורח דינאמי, ללא צורך בהפקת מספר דו”חות בחתכים שונים. צורת ניתוח זאת מאפשרת למנהל לצפות במגמות בארגון, במגוון תחומים, ולאתר את המקור לשינויים במגמות על ידי חקירת הנתונים בחתכים שונים.

כספים והנהלת חשבונות
מערכת הנהלת החשבונות היא רב שנתית, ומאפשרת לצפות במסכים ובדו”חות בתנועות ברציפות במהלך השנים. בכרטיסי החשבון במערכת מנוהלות יתרות במטבע החשבון, ובנוסף לכך במטבע ראשי ומשני של המערכת. ניתן לאתר תנועות יומן במערכת לפי כל אחד מהשדות במסך יומן תנועות, כמו כרטיס, תאריך, תאריך ערך, תאריך אסמכתא, מספר תנועה, סכום, אסמכתאות קודי מיון ומרכזי רווח. אפשר לקבוע תבניות לתנועות יומן בהן נעשה שימוש חוזר, כמו למשל תנועת משכורת; שימוש בתבנית יציג את החשבונות המשתתפים באופן קבוע בתנועה. המערכת יכולה לרשום תנועות יומן צפויות המשמשות לדו”חות של צפי תזרים מזומנים. תנועות אלה אינן ‘נרשמות בספרים’ והן ניתנות למחיקה. המערכת רושמת תנועות יומן אוטומטיות על מגוון של מסמכים כמו חשבוניות לקוח, קבלות, הפקדות, חשבוניות ספק, תשלומים לספקים. יכולת זו מאפשרת למשתמש שאינו מנהל חשבונות לבצע פעולות הגוררות רישום תנועה בהנהלת חשבונות.

ניהול קופה
ניתן להקים במערכת מספר בלתי מוגבל של קופות. קיים מעקב אחר תנועת התשלומים מכל הסוגים במסך יומן קופות, מעקב המאפשר לאתר את מקורו של כל תשלום ואת המעבר שלו מהקופה אל הבנק\חברת האשראי, כולל תשלומים חוזרים. אפשר לנהל במערכת פרעון המחאות לגביה והמחאות לפרעון כך שיופיעו בספרים במועד פרעונם. המערכת מאפשרת לבצע הפקדות ע”י סימון תכולת הקופה להפקדה תוך יצירת תנועת יומן במערכת הנהלת החשבונות בצורה אוטומטית.

מרכזי רווח ועלות
מודול מרכזי רווח ועלות עקיפה מאפשר לנתח את רווחיות העסק מזוויות שונות. הניתוח מתבסס על הכנסות מול הוצאות ישירות, והעמסת הוצאות עקיפות (מרכזי עלות). הניתוח מבוסס על תנועות יומן שצוין בהן מרכז רווח. ניתן לקבוע עד 5 חתכים של מרכזי רווח בכל תנועה וכך לנתח את רווחיות הארגון מחמישה מבטים, למשל, לפי מחלקה, פרויקט ואזור. העמסת הוצאות עקיפות על מרכזי הרווח השונים נקבעת ע”י המשתמש באמצעות הגדרת מרכזי הרווח שעליהם יועמסו העלויות והחלקים היחסיים של העלויות שיועמסו על מרכזי הרווח. ניתן לקבוע גם שחלוקת העלויות העקיפות תיקבע לפי יחס העלויות הישירות בפועל. במודול קיים מגוון רחב של דו”חות כולל כלי OLAP (כנל) המאפשר ניתוח מגמות רווחיות על פני ציר הזמן.

דו”חות כספיים
המערכת מספקת מגוון רחב של דו”חות כספיים, החל מדו”ח מאזן, רווח והפסד, מאזן בוחן וכרטסות, וכלה בדו”חות תזרים מזומנים וצפי תזרים מזומנים. משתמשי המערכת יכולים לבנות דו”חות מותאמים אישית בעזרת מחולל דו”חות כספיים ומחוללי דו”חות נוספים, כמו מחולל דו”חות תנועות יומן. ניתן לנתח נתוני כספים גם בעזרת כלי OLAP המאפשרים מעקב וניתוח מגמות בתקופות שונות והשוואה בין חברות שונות

תקציב
רישום ניצול התקציב במערכת מתחיל כבר בשלב הזמנת הרכש ומאפשר איתור של חריגות ממסגרת התקציב, לפני שהן מתממשות בפועל כתנועות יומן בכרטיס הנהלת חשבונות. קיימת אפשרות להקים במערכת גם תקציב מכירות, המאפשר לעקוב אחר ביצוען של תחזיות מכירה החל משלב הזמנת הלקוח ועד החשבונית. בקרת החריגה מהתקציב היא מקוונת, וניתן לקבוע בקרה על סעיפי תקציב ספציפיים או על קבוצות של סעיפים. במערכת קיימים כלים המסייעים בתכנון מהדורות התקציב וההקצאות השנתיות ע”י העתקת מהדורות של שנים קודמות ועריכתן. אישור מהדורות תקציב מנוהל באמצעות כלי ה- BPM במערכת. במודול קיים מגוון רחב של דו”חות כולל כלי OLAP המאפשר ניתוח מגמות רווחיות על פני ציר הזמן.

הדפסת המחאות
ניתן להדפיס המחאות מהמערכת. ההדפסה יכולה להתבצע על נייר מודפס מראש (Pre Printed), כאשר מספר ההמחאה הבאה ניתן להגדרה בכל עת ובמקרה של תקלות מדפסת אפשר להדפיס שוב המחאות.

עבודה עם מס”ב תשלומים
ניתן ליצור קובץ המבוסס על תשלומים-בהעברה-בנקאית לספקים שהוקמו במערכת, ולשגר קובץ זה למס”ב לצורך ביצוע ההעברות. במערכת קיימות הדפסות מוכנות של מכתבים לספק עם פרטי ההעברות הבנקאיות שבוצעו.

תמחיר מוצרים
חישוב עלויות המוצרים (תמחיר) וערכי המלאי מתבצע במגוון דרכים, לפי בחירת הארגון. אפשר להתבסס על עלויות תקן המוזנות ידנית, על מחיר אחרון שנלקח אוטומטית מחשבוניות ספק המעודכנות במערכת, או על תמחיר מקוון\יזום שמחשב את עלויות המוצרים לפי תנועות הכניסה והיציאה מהמלאי. התמחיר מחשב גם את עלויות המוצרים המורכבים לפי העלויות שחושבו למוצרי-הבן בעץ המוצר של המוצר המורכב. את עלויות המוצרים בחישוב תמחיר יזום ניתן לחשב לפי FIFO או לפי ממוצע נע. שימוש בתמחיר יזום עם יצירת צוברי מלאי, כלומר הקפאת תמונת מלאי לתאריך מסוים, מאפשר לצפות בערכי המלאי ובעלויות מוצרים עבור כל תאריך בעבר.

ניהול משרד ועובדים
במערכת קיים לכל עובד כרטיס עובד, הכולל את פרטים אישיים ופרטי העסקה. לרשומת עובד ניתן לצרף מסמכים שונים, כמו חוזה העסקה או תמונה. ניהול המשרד כולל ניהול אנשי קשר וקישורם ללקוחות או לספקים, ניהול יומן פגישות שניתן לסנכרן עם OUTLOOK, דיווחי שעות עובדים ומערכת דואר פנימי וחיצוני.

מודול מנהל המערכת
המודול כולל בין היתר:

    • ניהול משתמשים והרשאות, המאפשר לקבוע גישה ורשות לערכיה בכל מסכי המערכת עד רמת השדה הבודד;
    • עיצוב מתקדם במסכים, המאפשר להוסיף למסכים שדות הקיימים במסכים אחרים;
    • ניהול חברות המאפשר להוסיף, להעתיק ולמחוק חברות מהמערכת;
    • ניהול גיבויים;
  • ניהול עדכוני תוכנה.

ממשקים לתוכנות אחרות
המערכת כוללת עשרות ממשקים מובנים לתוכנות שונות, ביניהן תוכנות שכר, תוכנות הנהלת חשבונות, תוכנות רואי חשבון, מס”ב, מע”מ ומס הכנסה. במערכת קיים מחולל ממשקים מובנה, המאפשר יצירת ממשקים יוצאים ונכנסים מכל מסך במערכת ואליו. הממשקים מבוססים על קבצים מופרדים, בעלי אורך קבוע או על XML.

כלים מתקדמים
BPM – כלי המאפשר ניהול של התהליכים בארגון ובקרה עליהם. כלי זה מאפשר לקבוע בצורה גראפית את שלבי התהליך, אירועים שיקרו בכל שלב, וחוקים והרשאות למעבר בין שלב לשלב.
דוחות OLAP – דוחות דינאמיים המאפשרים לבצע השוואות בין תקופות ובין חברות, ולנתח בצורה מקוונת מגמות בארגון תוך כדי איתור הגורמים לאותן מגמות, ע”י הצגת הנתונים בחתכים שונים על פני ציר הזמן.
מחולל חוקים עסקיים – כלי המאפשר להגדיר הודעות שיופיעו על המסך או יישלחו למשתמש בתנאי שבוצעו פעולות במסך. לדוגמא, אם סוכן הגדיל הנחה ללקוח ליותר מ – 20% תופיע אזהרה במסך ויישלח דואר אלקטרוני למנהל המכירות עם מספר הזמנת הלקוח.
מחולל שאילתות – מחולל השאילתות מאפשר לבצע חיפוש של נתונים בכל מסך לפי כל שדה או צירוף של שדות במסך. הכלי מאפשר להגדיר 5 שאילתות שמורות ושאילתת ברירת מחדל שתופעל עם כניסה למסך. למשל, מנהל המכירות יכול ליצור הגדרה לפיה בכניסה למסך הזמנות יופיעו בצורה אוטומטית כל ההזמנות שנכנסו אותו יום.
מחולל נתונים – מחולל נתונים מאפשר לקבוע בכל מסך ערכים שיופיעו אוטומטית בשדות מסויימים, לפי ערכים שהקליד המשתמש בשדות אחרים. ניתן באמצעות המחולל לחסוך בהקלדה ולמנוע טעויות משתמש. כך, ניתן לקבוע שבהזמנת רכש יופיע בצורה אוטומטית הסעיף התקציבי “הוצאות רכב” אם המשתמש הקיש את הפריט “פזומט”.
מחולל מסמכי WORD – מחולל מסמכי WORD מאפשר ליצור מסמכי WORD שיכילו נתונים משדות המסך, יכולת זו מאפשרת למשתמש להיעזר באפשרויות העיצוב של WORD בהפקת מסמכים מהמערכת.
מחולל תבניות EXCEL – המחולל מאפשר עיבוד נתונים גולמיים המיוצאים ישירות ממסכי המערכת בעזרת הפונקציות המתקדמות של תוכנת EXCEL

לקוחות וגולשים יקרים,

ימים קשים, עצובים ומורכבים עוברים על כולנו.

משפחת ERG שולחת אהבה ותנחומים עמוקים לכול משפחות ההרוגים והנעדרים והחלמה מהירה ושלמה לכול הפצועים.

בעזרת השם ובמהרה נננצח ונחזור לשקט ולשגרה.

אנחנו מעדכנים שגם בזמנים קשים אלו הצוות שלנו ערוך וזמין לסייע בכל נושאי המחשוב שלכם כרגיל.

אנחנו שולחים מכאן חיבוק גדול לכול עם ישראל ושנדע זמנים טובים יותר במהרה.

משפחת ERG פתרונות מחשוב ותוכנה.

דילוג לתוכן