מערכות Dynamics CRM

תוכן עניינים

מערכות CRM מאפשרות לבית עסק או ארגון להתמודד עם שפע המידע והנתונים שהוא אוסף על לקוחותיו. כל נתון כזה מאפשר לו להציע להם שירות טוב יותר, מוצרים מתאימים יותר. גם מהפן העסקי ל-CRM ישנה חשיבות רבה, מאחר ומערכות כאלה מאפשרו לכל אחד מהדרגים הניהוליים בארגון לקבל תמונה רחבה ככל האפשר על האספקט שלו בתמונה הכוללת. סמנכ”ל השיווק יכול לראות על פי הנתונים איזו גישה שיווקית הביאה לקוחות רבים יותר, באותה המידה שסמנכ”ל הכספים יעשה שימוש בנתונים אחרים מאותה מערכת בדיוק על מנת לצפות את צרכי התקציב של השנה הבאה.

מערכת Dynamics CRM נחשבת לדור הבא בתוכנות ה-CRM.שלושה המודולים הבסיסיים שלה – מודול המכירות (Sales), מודול השירות (Service) ומודול השיווק (Marketing), מכסים את כל האספקטים החיוניים לארגון. אם דרך איסוף המידע בממשק משתמש אינטואיטיבי וקל, אם דרך התממשקות לכל מערכת קיימת והחלפתה או עבודה לצידה, ואם דרך ייעול תהליכי המכירה ואספקת המידע הנדרש על ידי כלי ניהול תהליכי המכירות של Dynamics CRM. הטבעיות בה משתלבת מערכת זו בארגונים (אשר מן הסתם, רוב היישומים המשמעותיים המתפקדים בהם הם מבית מיקרוסופט) בצד יתרונותיה הרבים הנוספים, הופכת אותה למערכת ה-CRM המועדפת על ארגונים בכל סדר גודל שהוא ברחבי העולם.

פרט לא פחות חשוב בתחום הזה, הוא בחירת החברה אשר תלווה אתכם לאורך התהליך, משלב אפיון הצרכים ועד לסיומו של התהליך, לאחר ההטמעה ולאחר הדרכת העובדים המשתמשים. בשנים האחרונות חברת ERG שירותי מחשוב לעסקים סייעה לארגונים רבים להפיק את המרב ממערכת ה-Dynamics CRM שלהם. אין שום סיבה שתישארו מאחור, בעוד המתחרים שלכם פורצים באמצעותה קדימה!

תוכן עניינים

הכתבה הועילה לכם? שתפו...

שיתוף ב facebook
שיתוף ב google
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
דילוג לתוכן